مصاحبه آرشیو خبر ها
سه گانه امکان پذیر است

سه گانه امکان پذیر است

هافبک سابق بیانکونری معتقد است که شاگردان ماسیمیلیانو آلگری توانایی فتح سه گانه را دارند و باید به خود باور داشته باشند.

پس از پیروزی 3-0 یوونتوس در برابر فیورنتینا، بانوی پیر اکنون در مرحله فینال کوپا ایتالیا حضور دارد، از سویی دیگر بسیاری اعتقاد دارند رویارویی با موناکو در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان صعود یووه را در پیش دارد؛ بیانکونری در سری آ نیز کار چندان سختی برای قطعی کردن قهرمانی اش ندارد.

حال آلسیو تاکیناردی، هافبک دوست داشتنی پیشین یووه، از کسب سه گانه و توانایی رسیدن به این مهم توسط آلگری و تیمش می گوید:

"من فکر می کنم آن ها ابزار لازم برای رسیدن به نیمه نهایی اروپا را دارند. سپس در این مرحله شما نیاز به بهترین های خود دارید؛ یعنی پیرلو، پوگبا، توز و ویدال با 100 % آمادگی."

"اگر بازیکنان آماده باشند، چرا که نه؟ اعتماد به نفس تیم پس از پیروزی 3-0 در فلورانس افزایش یافته، همان طور که پیروزی 3-0 برابر دورتموند در وستفالن باعث خود باوری آن ها شد."

"یووه تیمی را برد که در شرایط فوق العاده ای قرار داشت، آن ها در حالی که بسیاری از بازیکنان اصلی ما مصدوم بودند. بنابر این شاید بتوان گفت پیروزی در فلورانس حتی از پیروزی برابر دورتموند نیز با ارزش تر بوده است."

"بازیکنان شاخص تیم می توانند تعیین کننده باشند، اما یووه هم در لیگ قهرمانان و هم در فلورانس نشانه ای از ضعف از خود بروز نداد. آن ها به پوگبا، پیرلو و توز نیاز دارند که 100% باشند، اگر این اتفاق بیفتد، می توان به سه گانه هم فکر کرد."

 

با این وجود، تاکیناردی می گوید انتظار چنین پیروزی خوبی برابر فیورنتینا را نداشت و به خصوص پس از مصدومیت توز، کار یووه را بسیار سخت تر از آنچه مشاهده شد، تصور می کرد:

"این نتیجه و این بازی را انتظار نداشتم، فکر می کردم تیم وابستگی بیشتری به توز دارد، بنابر این باید بگویم که سورپرایز شدم چون توز تنها چند ساعت قبل از بازی از لیست تیم خط خورد."

"شما باید آلگری را مورد ستایش قرار دهید، او در حال ساخت تیمی با برنامه و با ثبات است. در ابتدای فصل مردم به آلگری اشاره می کردند و از خود می پرسیدند که پس از کونته چه خواهد شد؟ اختلافات زیادی وجود داشت؛ اما او به انتقادات جواب داد و نشان داد که جانشین شایسته ای برای کونته است."

"او یک تیم محکم و با ثبات ایجاد کرده و حالا می تواند در غیبت بازیکنان بسیار مهمی مانند توز نیز همچنان با قدرت تمام به کار خود ادامه دهد."

"قبل از بازی احساس می کردم که یوونتوس تا حد زیادی به توز وابسته است، اما حالا اصلا چنین احساسی ندارم. یوونتوس نشان داد که به توز و به هیچ بازیکن دیگری وابسته نیست و این بسیار ازشمند است."

" تیم ترجمه انجمن یوونتوس "


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: